جملات عاشقانه

آیا میدانید؟ ایا میدانید :
خاطرات تنهایی خاطرات تنهایی

جملات عاشقانه




تکان می دهد ...

بادبانها را باد ...

دریا در سکوت طوفانیش ...

قامت برافروخته است ...

قایق من است که در این تلاطم شب ...

بیهوده باز میگردد باز ...

به دنبال فانوسی که تا ابدیت خاموش است ...

من از اینجا خواهم رفت ...

و برایم فرقی نمیکند ...

که فانوسی داشته باشم یا نه ...

کسی که می گریزد از گم شدن نمیترسد ...

.

.

.

.

قفسی باید ساخت

هرچه در دنیا گنجشک و قناری هست

با پرستوها

و کبوترها

همه را باید یکجا به قفس انداخت

روزگاری است که پرواز کبوترها

در فضا ممنوع است

که چرا

به حریم جت ها خصمانه تجاوز شده است

روزگاری است که خوبی خفته است

و بدی بیدار است ...

.

.

.

.

مدت هاست دلم احساس سنگینی می کند...

مدت هاست یاد گرفته ام گریه نکنم ...

مدت هاست دلم نتوانسته خودش رو سبک کنه ...

مدت هاست دیگر در عمق قلبم کسی لانه ندارد ...

مدت هاست تمام باورم این است که هرچه بود تمام شد، چه خوب چه بد نسیمی بود که وزید و رفت

.

.

.

.

 وقتی" پشتیبان" نداشته باشی

همیشه از "قافله" عقبی !!

وقتی همراه نداشته باشی

دو قدم راه خستت میکنه.

وقتی کمک نداشته باشی
۲

کیلو بار خستت میکنه…

وقتی بزرگترنداشته باشی،یا بزرگترت بیخیال باشه

همه جا حقتو میخورن نمیزارن

صدات در بیاد…

وقتی نه پشتیبان داری نه همراه

نه تکیه گاه

تازه معنی تنهایی رو میفهمی عزیز…

این میشه معنی واقعی تنهایی

.

.

.

.

 دیر رسیدن…

باهرگزنرسیدن…

هیچ فرقی نمیکند.

وقتی تو…

درهیچ کجای این جاده انتظار مرا نمیکشی

.

.

.

.

 ✿ツ دار و نـدارم تـو بـودی

حـالـا کـه رفـتـه ای

هـم خـواب نـدارم و بـیـدارم

هـم تـو را نـدارم و بـیـمـارم

انـگـار کـولـی بـی سـرو سـامـانـی . . ✿ツ

.

.

.

.

✿ツ مـرد قـصـه هـای مـن

بـگـذار امـشـب بـه مـیـهـمـانـی تـو بـیـآیـم

نـه چـشـمـان فـریـبـنـده اتـ

و نـه لـبـان تـبـدارتــ را مـی خـواهـم

مـرا آغـوشـی بـه وسـعـت دسـتـانـتــ کـافـی سـتـــ

دلـم گـرفـتـه

غـم هـایـم را بـغـل کـن . . . ✿ツ

.

.

.

.

بـــــــــار بــــــــــــــــــــــــــــــاران . . .

 لعنــــــــــتــــــــــــی نبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار. . .

 امشب با دیگـــــــــــــری بیــــرون است . . .
 
 ســـَــــــــرمـــــــــــــــــــــــــا میخورد ! ! !

.

.

.

.

شماره عوضــــــــــــی نبود . . .

صـــــــــــــــدا اشتبـــــــــاه نبود . . .

صـــــــدا همان صــدا بود . . .

چیزی دیگر انگار عوض شده بود . . .

چیزی شبیه دل . . . !

.

.

.

.

گاهی وقت ها نمی شود

زندگی را آسان گرفت

گاهی وقت ها حتی

نفس کشیدن هم سخت می شود

مثل این است که غرق شده باشی

در دریایی

و بخواهی

از شنا لذت ببری (!)

.

.

.

.

خواستم  گلــــــــــــــــه  کنم از نامهـــــــــــــــــربانــــــی هایت . . .
 
 امــــــــــــــــــــــــّـــــــــــــا . . .

 خوب  کـــــــــه فکـــــــــــــر میکنم . . .

 مـــــــــــــــن بی مقدمه عاشق تـــــــــــو شدم . . .

 تقصیـــــــــر تــــو نیست . . . اشتبـــــــاه مَـــــن است . . .!

.

.

.

.

درد ِ دل کـه مي کنــي؛

ضعـف هـايـت، دردهـايــت را مي گـذاري تـوي ِ سيـني؛

و تعـارف مي کـني کـه هـر کـدامـش را کـه مي خواهنــد بــردارنـد؛

تيــز کننــد …

تيــغ کننــد …

و بــزننـد بـه روحـت …!

.

.

.

.

گاهی بهت میگن باید گوش کنی

گاهی میگن باید کر بشی

گاهی لال گاهی نابینا گاهی معلول

گاهی فعال تر از همه

گاهی بی عقل و گاهی نخبه,اما هرجور باشی و هرچی که بخای بشی هرگز عاشق نشو,

هرگز.که اگه بشی کارت تقریبا تموم میشه.

ادم باش و لایک کن,نه برداشت بد نکن منظورم اینه که ادم باش نه عاشق.

.

.

.

.

اگر دنیا به فرمانم شود امروز هزاران شمع آبی با هزاران شعله فروزان قرمز برای تو می افروزم

و خود اما...درجشن تو بجای هرچه پروانه...

هزاران بار میسوزم...ققنوس وار!!!

!تا شاید باورکنی صادقانه دوستت دارم وتک تک روزهایم را میسوزانم

تا چشمکی شود برای شب های بی ستاره ات تا باورکنی عاشقتم!!!!

.

.

.

.

 عاشق که باشی..........

سن و عقل حکم نمیکنه............

مهم نیس طرفت قیافه نداشته باشه!

مهم اینه تو پرنسس میبینیش.....

باهاش دنیاتو ساختی....

به سلامتی همه عاشقای واقعی....

.

.

.

.

 میتونم غمو باور بکنم ..منم از هرچی غمه خسته شدم

همه جا بوی دروغ و تهمته ..دیگه از رنگ و ریا خسته شدم

ای خدا خسته شدی از غم من؟

منم از هرچی دعاست خسته شدم

همه مدعی میشن که عاشقن ..چه کنم؟از ادعا خسته شدم

از وفای پرجفا خسته شدم..اینجا اسم آشنا غریبه شد

از غریبو آشنا خسته شدم..ای خدا منو ببر به آسمون

دیگه از زمینیا خسته شدم

.

.

.

.

خیلی وقت است که زمین خورده ام و تو الان آمده ای که دستم را بگیری؟ هه....

دیگر دست دادن با تو حرام است چون میدانم مرا بلند میکنی و محکم تر از فبل به زمینم میزنی....

.

.

.

.

وی سینت برام عشقی نمونده

ندارم من برات شعر نخونده

برام هیچی دیگه اصلا مهم نیست

منو عشق تو به نیستی کشونده

.

.

.

.

نه میگم نرو نه میگم بمون

نه میگم که قدر خاطراتو بدون

من میگم برو هر جا که میخوای

منم منتظر میشم تا روزی که بیای.


نویسنده : وحیــــــℒℴνℯــد | تاریخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392 | بازدید ها : 420 بار