بیا برگرد پیشم که بی تو من هیچم...

آیا میدانید؟ ایا میدانید :
خاطرات تنهایی خاطرات تنهایی

بیا برگرد پیشم که بی تو من هیچم...




 بیا برگرد پیشم که بی تو من هیچم...

خدا

خدا

    خدا....

یادمه یه روز یه جایی،گفتی عاشقی عزیزم.گفتی که

بعدتو هرگز واسه هیچکی اشک نریزم غریبه ی عزیزم

دارم به پات میسوزم....

چرا گذشتی از من رفتی سیاهه روزم

بیا برگرد پیشم که بی تو من هیچم...

ساده قسم میخوردم واسه چشای نازت

حالا دیگه گذشتم از اون همه نیازت

اره عاشقم عزیزم اینو تا ابد میخونم

میدونم که بی تو حتی یه نفس هم نمیتونم...

خدا...

خدا...

خدا...

عزیزم,

        بدون تودنیا عذابه واسه من.میدونی که بودنت یجور نیازه واسه من

 عزیزم,

  ازوقتی رفتی دارم از غصه میمیرم میدونم برنمیگردی تاکه دستاتو بگیرم

خندهات خیلی قشنگه نمیخوام بخندی با اون

بیا برگرد عزیزم بی تو باز اشک میریزم

اگه نباشی پیشم میدوونم دیوونه میشم...

 

برای دانلود آهنگ بیا برگرد پیشم اینجا رو کلیک کنید


نویسنده : وحیــــــℒℴνℯــد | تاریخ : یکشنبه 17 آذر 1392 | بازدید ها : 10386 بار