بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست...

آیا میدانید؟ ایا میدانید :
خاطرات تنهایی خاطرات تنهایی

بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست...




بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست

بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست

شب های پر از درد که فردا شدنی نیست

گفتم که برایت بفرستم دل خود را

افسوس که نامه دلم تا شدنی نیست

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

با اشک تمام کوچه را تر کردم

دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد

وابستگی ام را به تو باور کردم

قل گفت که دشوارتر از مردن چیست؟

عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است

مرا نمی خواهی دیگر می دانم

حتی اگر مرا ببینی هم نمی شناسی مرا دیگر می دانم

اینک همان نامه ای که برایم نوشتی را می خوانم

چه عاشقانه نوشته ای همیشه با تو می مانم...


برچسب : جملات جديد عاشقانه،جملات احساسي جديد 92،جملات عاشقانه و احساسي همراه با عكس عاشقانه،جملات غمگين،جملات زيبا،جملات شكست عشقي، ,جدیدترین جملات عاشقانه همراه با عکس ,مطالب عاشقانه با تصویر مهر 92 ,جملات عاشقانه تصویری مهر 92 ,بی تو پیمودن شب ها ,بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست ,شب های پر از درد ,فردا شدنی نیست ,برایت بفرستم دل خود را ,افسوس ,نامه دلم تا شدنی نیست ,با اشک تمام کوچه را تر کردم ,اشک ,سکوت خانه ,دق مرگم ,وابستگی ام ,دشوارتر از مردن چیست؟ ,عشق فرمود ,فراق از همه دشوارتر است ,مرا نمی خواهی ,

نویسنده : وحیــــــℒℴνℯــد | تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1392 | بازدید ها : 449 بار